„Sportovně laděný model v novém provedení“
Apache Matto MX-I je elektrokolem pro pány, pro které je kolo více než jen dopravním prostředkem. Se svou neelektrifikovanou obdobou – modelem Matto – totiž má společné sportovní ambice a kvalitní rám a výtečnou výbavu, v níž nechybí ani kotoučové hydraulické brzdy. Své uplatnění tak najde nejen při cestování do práce či zábavou, ale také ve chvíli, kdy zatoužíte po troše sportovního povyražení a namísto do kavárny si to namíříte někam za město, do přírody. S lehkým hliníkovým rámem se sportovně střiženou geometrií, kvalitními komponenty, výkonným středovým elektromotorem Bafang Max Drive a dojezdem až 160 km to bude ryzí potěšení.
Klíčové vlastnosti:
- extrémně silný středový elektromotor Bafang MaxDrive s nominálním výkonem 250 W a maximálním točivým momentem až 80 Nm
- barevný TFT displej s USB konektorem pro dobíjení mobilních zařízení
- lithium-iontová rámová baterie značky LG s celkovou kapacitou 16 Ah (576 Wh)
- kompletně přepracovaný hliníkový rám s originálními profily hlavních trubek a hydroformovanou spodní rámovou trubkou s plně integrovanou baterií
- odpružená vidlice SR Suntour NEX-HLO se zdvihem 63 mm a zamykáním na korunce
- kvalitní komponenty značky Shimano včetně hydraulických kotoučových brzd
ELEKTROMOTOR
Tepajícím srdcem tohoto modelu je extrémně silný středový elektromotor Bafang MaxDrive s nominálním výkonem 250 W a maximálním točivým momentem až 80 Nm. Motor má dostatek výkonu, který pocítíte nejen při strmém stoupání, ale i při aktivnějším stylu jízdy.
BATERIE
Ve spodní rámové trubce se nachází moderní plně integrovaná baterie LG Li-Ion s kapacitou 16 Ah (576 Wh), která umožňuje dojezd až 160 km na jedno nabití. Samozřejmostí je přítomnost chytrého systému řízení, který baterii chrání před přehřátím, zkratem či přebitím. Celková dojezdová vzdálenost závisí kromě kapacity baterie také na profilu trati, hmotnosti jezdce a jeho jízdním stylu. Plně integrovaná baterie dodává kolu krásný a čistý design.
OVLÁDACÍ DISPLEJ
Veškeré informace o jízdě jsou zobrazeny na multifunkčním TFT Colour displeji umístěném přímo na řídítkách. Kromě zvoleného jízdního režimu jsou na displeji vyobrazeny také údaje o času, rychlosti, ujeté vzdálenosti a stavu baterie. K obsluze displeje i celého elektrického systému slouží tlačítkový ovladač uchycený u levého gripu. Novinkou je přítomnost USB konektoru pro dobíjení mobilních zařízení.
SPECIFIKACE
Velikost rámu
17"/ 19" / 21"
Hmotnost
19,2 kg + 3,1 kg baterie
Motor
Bafang MaxDrive 250W
Baterie
LG 36 V / 16 Ah (576 Wh) Li-Ion
Řídící jednotka
Bafang MaxDrive (integrovaná)
Vidlice
SR Suntour NEX HLO, 63 mm zdvih (se zamykáním z korunky)
Kliky
Spec (44 zubů, 170 mm)
Řazení
Shimano Altus M2000
Přehazovačka
Shimano Altus M2000
Kazeta
Shimano Deore HG400 (11 - 36 zubů)
Brzdy
Shimano MT200 (kotouče 180 mm)
Náboj přední
Shimano TX505
Náboj zadní
Shimano TX505
Ráfky
Remerx Top Disc 19 mm šířka
Pláště
Impac Smartpac (622 - 42 mm)
Řidítka
Spec Phase 680 x 31,8 mm
Představec
Spec Phase 80 mm
Hlavové složení
Spec (semiintegrované, průmyslová ložiska)
Sedlovka
Spec Phase (30,9 / 400 mm)