S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

Úvod » Jízdní kola » GALAXY PIONEER 9.0 27,5


        

GALAXY PIONEER 9.0 27,5

Doprava zdarma

doprava zdarma

skladem

 

Dostupnost: skladem
Číslo produktu: K1234m
Výrobce: Galaxy
zvolte velikost rámu:
naše cena bez DPH : 13 215 Kč
naše cena s DPH (21 %):
15 990 Kč
Hlídací pes:
Hlídací pes

do košíku:
  ks  

Kompletní specifikace

GALAXY 2020 PIONEER 9.0

 

Rám: Al 6061 t.b., vidlice: vzduchová Rockshox 30 silver remote lockout AIR, Shimano SLX M7000(2x10), Shimano Deore XT, Shimano Deore M618, Shimano BRM395, pláště Kenda
 

Jak vybrat správnou velikost rámu 

Parametry a specifikace

Modelový rok 2020
Brzdy Shimano BRM395
Kliky Shimano Deore
Měnič Shimano XT
Náboje Shimano M4050
Osa Shimano BB51
Páky Shimano BLM396
Pedály Marwi SP-600
Pláště Kenda K1104 50-FIFTY 27,5x2,1"
Představec Nexelo oversize
Přesmyk Shimano Deore M618
Ráfky WTB STi 23
Rám Al 6061 Triple butted
Řazení Shimano SLX
Řetěz KMC X10.73
Řídítka Nexelo oversize 700mm
Rychlosti 2x10
Sedlo WTB Volt
Sedlovka Nexelo Al 31,6mm
Velikosti 17"; 19";21"
Vícekolečko Shimano HG-50, 10kolo, 11-36z
Vidlice Rockshox 30 silver remote lockout, tapered
Hl. složení FSA, semi-integrované

Pioneer je tradiční 27,5" hardtail z nabídky Galaxy.

Za pár let prošel mnoha vylepšeními, ale to nejlepší bylo zachováno - jízdní vlastnosti. 27,5" kola jsou totiž blízká hravosti 26" a pořádný kus stability si berou od 29".

Výsledkem je skvělý kompromis, který ve spojení s povedenou geometrií dělá jízdu zážitkem, ať už jste na výletě v kopcích, nebo jedete s rodinou na vyjížďku.

Univerzálnost je jednoduše synonymem Galaxy Pioneer.

A specifikace? Odpružená vidlice Rock Shox 30 Silver, pohon Shimano XT/Deore/SLX a komponenty Nexelo či WTB.

Zdroj CYKL.cz :

Test, Galaxy Skylab 9.0

Skylab 9.0 je nejvýše postavenou duralovou devětadvacítkou v nabídce značky Galaxy, nad ní se nalézá už pouze karbonový topmodel Perseus. Hned na začátku testu prozradíme, že se jedná o hodně vydařený bike, jehož geometrie se v dané třídě podle nás řadí k tomu nejlepšímu. Neméně sympatická je rovněž možnost volby, zda sáhneme po devětadvacítce či „sedmadvacítce“, kdy se řady Skylab a Pioneer ideálně doplňují. Takže v praxi jsou například verze Skylab 9.0 a Pioneer 9.0 z hlediska osazení i cenovkou identické, liší se pouze průměrem kol.

Nyní už k testovanému stroji, postavenému na rámu ze slitiny 6061 s trojitým zeslabením hlavních trubek. Typický je důraz na funkci, takže zde nehledejme zbytečné extravagance použitých profilací, a výsledkem je rám s příkladnou torzní i boční tuhostí. Výraznější sloping, ideálně dlouhý představec, řídítka šířky 710 milimetrů a k tomu výborné sedlo WTB – první dojmy z jízdy jsou takové, že se sériově nastaveným posedem kolo bezvadně padne do ruky a jezdec má po prvním ujetém kilometru pocit, že jej sedlá již léta. Geometrii se totiž podařilo naladit přesně tak, jak by si to konstruktéři bývali přáli již od dob, kdy se první devětadvacítky objevily na trhu, a v pětadvacetitisícové cenové hladině patří Skylab 9.0 k nejlépe ovladatelným hardtailům, na nichž je jízda vyloženě zábavná. Nejenže skvěle zatáčí a v ostrých vracečkách dovede zahanbit nejednu šestadvacítku, ale současně jde až nečekaně ochotně na zadní, odskočíme si na něm kdejakou terénní hranu a vůbec se nebrání ani bunny-hopu. Přes to všechno stále dokáže vyždímat naprosté maximum z přirozených pozitiv své koncepce, takže jezdce podpoří v hodně dlouhých i příkrých výjezdech a velký průměr kol se popasuje s terénními nerovnostmi. A to ve všech jejich podobách – ať už letíme lesní úvozovou cestou, kličkujeme kamenitou pěšinou, či stoupáme lesním výjezdem plným příčných kořenů. Skutečně nás mile překvapilo, jak může být cenově dostupný bike ve všech těchto ohledech sebevědomý.

Vraťme se ještě k použité technice, kterou lze označit za sázku na čistou a bezproblémovou funkci. To platí o vzduchové vidlici Rock Shox 30 Silver, dále o brzdách a především o sestavě komponentů řazení. Zadní měnič Deore XT, řadicí páčky SLX – zde prostě musí vše fungovat zcela bezchybně. Líbila se nám také volba standardního dvojpřevodníku, pouze bychom my osobně u velké „placky“ preferovali osmatřicítku namísto šestatřicítky. Vzhledem k přítomnosti menšího převodníku není u toho velkého nutné takto „kompromisní“ řešení, takže bychom se vůbec nezlobili, kdyby byl koncipován trochu více do rychla. Se šestatřicítkou jsme neměli přílišnou potřebu využívat přesmykač, řadu výjezdů jsme jezdili na velký převodník a ten malý přišel ke slovu až v hodně prudkých sekcích.

Sériově nastavený posed je hodně univerzální, neměli jsme sebemenší důvod k jeho úpravám, přestože u mnoha devětadvacítek hned na začátku automaticky laborujeme s výškou řídítek. Pokud bychom Skylab 9.0 chtěli uzpůsobit čistě maratonskému nasazení, nebylo by sice lehké snížení řídítek od věci, ale připravili bychom se z části o již zmíněnou hravost, jež nás v tomto případě tak bavila. Přesto je ale testovaný bike vyloženě sportovní, čemuž nahrává tuhý rám i výborně zvolená sestava kol. Ta se skládají z nábojů Deore, ráfků WTB a plášťů Kenda 5-Fifty, jež se skvěle odvalovaly na tvrdém podkladu a přitom se velmi jistě popraly i se členitým terénem. Kendy tedy excelovaly a jejich vyloženým nepřítelem je až mazlavé bahno, což se týká všech podobně koncipovaných dezénů. Hlavně však kola s daným obutím zajistila rychlost, která byla pocitově o dost zřetelnější, než bychom u hardtailu s celkovou hmotností 13,65 kilogramu čekali. Jinými slovy, v terénu i na asfaltu působil bike lehčím dojmem, než co ukázal displej naší digitální váhy.

Pokud jste si všimli standardních rychloupínacích nábojů a ptáte se po pevných osách, nemusíte mít strach, vůbec zde nejsou třeba. Tuhost je totiž i bez nich více než dostatečná, a to nejen při zrychlení či jízdě ze sedla, ale i při naklopení do zatáček. Jestliže vám tedy někdo vtlouká do hlavy, že bez pevných os nelze u devětadvacítky vlastně vůbec žít, nemusí to být až tak úplně pravda. Navíc vám klasické upínáky zajistí mnohem rychlejší demontáž kol i zpětnou montáž, ať už pří defektu, či převozu kola v autě.

Suma sumárum…

Pokud bychom měli vše sečíst a podtrhnout, pak máme před sebou 29“ hardtail s nadstandardní ovladatelností, která rozhodně není v dané cenové hladině úplně běžná. Přesto však kolo nepůsobí jakkoli vrtkavě - při pomalé jízdě máme pocit, že se s ním otočíme snad na pětníku, se vzrůstající rychlostí se stabilita výrazně načítá a výsledkem je hodně příjemný dojem. Takový, že jej máme v každém okamžiku dokonale pod kontrolou. Tento pocit podtrhuje také práce odpružené vidlice, která nám přišla o dost kultivovanější, než jsme byli u základnějších modelů Rock Shox v minulosti zvyklí. Nabídla totiž doslova příkladnou citlivost zkraje chodu i velmi rozumné hospodaření se svým stovkovým zdvihem. Řada jezdců uvítá také dálkový lockout na řídítkách, byť ergonomií páčky jsou na tom někteří výrobci ještě lépe. Pochválit musíme použití komponentů s logem Nexelo, jež najdeme na řídítkách, představci i sedlovce, a hlavně již zmíněné sedlo WTB Volt. To je na jednu stranu vyloženě bikové s příkladným zesílením bočnic, na stranu druhou vypadá sportovně štíhle a nabídne skvělý komfort i na delších vyjížďkách.

Nakonec ještě musíme zmínit jednu důležitou věc. I přes důraz na ovladatelnost je Galaxy Skylab 9.0 v prvé řadě stále typickou devětadvacítkou, s ideální terénní prostupností, vynikající adhezí kol i vrozenými vrchařskými dovednostmi. A o to jde především, protože právě všechny zmíněné vlastnosti jsou tím, co jezdec od moderního horského kola očekává.

Technické specifikace

Rám: Al 6061 Triple butted

Vidlice: Rock Shox 30 Silver RL, 100 mm

Kliky: Shimano Deore 36/22

Brzdy: Shimano BRM395, 180 / 160 mm

Řazení: Shimano SLX

Přehazovačka: Shimano Deore XT

Přesmykač: Shimano Deore

Kazeta: Shimano HG50 11-36 (10)

Ráfky: WTB STi 23

Náboje: Shimano Deore

Pláště: Kenda 50-Fifty 2,1“

Řídítka: Nexelo, 710 mm

Představec: Nexelo

Sedlovka: Nexelo

Sedlo: WTB Volt

Pedály: Marwi

Hmotnost: 13,65 kg (vel. 19“)

Cena: 24 990 Kč

Komentáře

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.

MDVmOD
Hlídací pes
Watch DOG


Informovat na e-mail při změně:


       když cena klesne pod

        když produkt bude na skladě


Zadejte Váš e-mail: