S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
       

DOPRAVA
Doprava

Naším cílem je dopravit zboží tak, aby bylo u zákazníka co nejdříve.

Z tohoto důvodu využíváme služeb zavedených přepravních společností.

 

Používáme profesionální služby České pošty, přepravních společností GLS a DHL.

 


 

 

 

Česká pošta Balík Do ruky  

Balík Do ruky bude na zadanou adresu doručen do druhého pracovního dne následujícího po dni odeslání. V den odeslání Vám bude zaslána SMS potvrzující doručování balíku. Uloženou zásilku si můžete osobně vyzvednout nebo telefonicky požádat o opakované doručení.

Pokud Vám nevyhovuje navrhovaný čas a způsob doručení, tak můžete změnit termín nebo místo pro dodání balíku. Na stránce www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si nejpozději v den podání zásilky změníte nakládání s balíkem dle svých časových možností a požadavků.

 

Česká pošta Balík Na poštu  

Balík Na poštu bude na zadanou poštu doručen do druhého pracovního dne následujícího po dni odeslání. V den doručení Vám bude zaslána SMS potvrzující připravení balíku na vyzvednutí.

Pokud potřebujete, aby byl Váš balík připraven k vyzvednutí déle než standardních 7 pracovních dnů, prodlužte si tuto lhůtu až na 15 dní.

 

 

GLS doprava

Služby pro příjemce

GLS poskytuje informace o doručení balíkové zásilky a efektivní online nástroje.

Můžete například sledovat zásilky v reálném čase nebo vyhledat nejbližší ParcelShop.

Standardní doručení balíku

V ideálním případě je Vám balík dodán osobně. 
Vy pak svým podpisem potvrdíte, že doručení balíku proběhlo úspěšně a že jste balík převzali. Balík za Vás může převzít i jiný člen Vaší domácnosti.

Jestliže nikdo není doma

GLS se zeptá Vašich sousedů, jestli pro Vás balík mohou převzít. Jestliže žádný ze sousedů Váš balík převzít nemůže, GLS ho vrátí zpět do regionálního depa a v dalších pracovních dnech provede druhý a poté třetí pokus o doručení.

 

Oznámení o zásilce

Jestliže balík nelze doručit na uvedenou doručovací adresu, doručující řidič Vám zanechá oznámení o zásilce. To obsahuje důležité informace, jako je jméno souseda nebo telefonní číslo GLS.

Doručovací služby a přepravní časy

GLS jako poskytovatel doručovacích služeb dodává balíky v pracovních dnech od pondělí do pátku – v České Republice obvykle do 24 hodin. Tuto standardní doručovací dobu však nelze zaručit či garantovat. Balíky se přepravují po silnici a dopravní zácpy mohou vést ke zpožděním.

Platba kartou

V případě balíku na dobírku, je jeho předání podmíněno úhradou doběrečného ze strany příjemce přímo kurýrovi GLS. Úhrada probíhá v hotovosti. Bezhotovostní úhrada pomocí platební karty je také možná. Příjemci balíku není účtován žádný poplatek.

 

MGIyOT