S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
       

REKLAMACE
REKLAMACE

Práva z vadného plnění

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době,      kdy kupující zboží převzal:

-       má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

-       se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

-       zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

-       je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti

-       zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Tato ustanovení  obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.

Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.


Reklamační řád

Reklamace uplatňujte v záruční době.

Zboží zašlete zpět, ve vhodném obalu jako obyčejnou zásilku na adresu udanou v kontaktech, se zřetelným označením „REKLAMACE“ , kopií dokladu o nákupu a vyplněným reklamačním protokolem.

Bez dokladu o pořízení zboží nemůžeme Vaši reklamaci vyřídit.

Nezapomeňte také uvést číslo Vašeho účtu pro případné vrácení peněz.

Při zasílání zpět prosím dbejte, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě.

Nezasílejte reklamované zboží na dobírku, taková zásilka nebude přijata.

V zásilce prosím popište závadu, aby mohla být oprávněná reklamace co nejrychleji vyřízena.

Zboží bude opraveno a zasláno na uvedenou adresu.

Použijte prosím reklamační protokol.

V případě oprávněné, neopravitelné záruční závady bude zaslán stejný nový výrobek, nebo vrácena kupní cena.

Před odesláním reklamace nás vždy nejprve informujte na email :  info@turistika-camping.cz

Reklamující bere na vědomí a souhlasí s tím, že mu mohou být účtovány náklady spojené s neoprávněnou reklamací.

Reklamované zboží musí být čisté, zašpiněné nemusí být přijato.


Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech :

  • Při mechanickém poškození vzniklým neopatrnou manipulací.
  • Opotřebení výrobku a jeho částí, způsobené jejich běžným používáním.
  • Vypršela-li u reklamovaného zboží záruční doba přede dnem uplatnění reklamace.
  • Neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, manipulací nebo zanedbáním péče o zboží.
  • Zboží bylo poškozeno živly.
  • Zboží bylo poškozeno nevhodně zvolenou nebo zanedbanou údržbou.

 

MjIyNzc