Úvod » Střešní nosiče » Střešní nosič Škoda Original pro Octavia III liftback 2013 -
Škoda Originální příslušenství Vám vždy nabídne to, co potřebujete, a vždy jde o to nejlepší a nejbezpečnější řešení pro Váš vůz.
Pro vůz Octavia je určen právě základní střešní nosič, který se upevňuje do spáry mezi dveře a střechu.
Díky tzv. T drážce je připraven mimo jiné pro montáž boxů nebo nosičů kol a lyží.
Odolnost a pevnost nosiče potvrdil úspěšně absolvovaný City Crash test, v němž se prokázalo, že při nárazu dané intenzity nedojde k oddělení převážených předmětů a ty tedy nemohou ohrozit bezpečnost posádky.
Hliníkový profil s drážkou tvaru "T"
Upevnění do spáry mezi dveře a střechu
Utahovací moment max. 4Nm
Uzamykatelný
City Crash test
Určeno pro vozy:
Octavia liftback III (od roku 2013)
Nosnost základního střešního nosiče je dána maximálním povoleným zatížením střechy (včetně nosiče), které je uvedeno v technickém průkazu každého vozu.
Základní střešní nosič je ideální výbavou pro ty, kterým ani nadstandardně objemný zavazadlový prostor typický pro vozy ŠKODA nestačí.
Zásluhou kvality, prověřené bezpečnosti a uživatelského komfortu představuje střešní nosič nejlepší řešení přepravy méně skladných předmětů (např. sportovních potřeb).
Jen tak se dá zajistit plnohodnotné pohodlí cestujících v plně obsazeném voze.
Základní střešní nosič se jednoduchým způsobem upevňuje do spáry mezi dveře a postranici vozu.
Je uzamykatelný, a tím zabezpečený proti krádeži.
Využitím tzv. T drážky lze na střešní nosič montovat další uzamykatelné přepravní systémy (nosiče kol, držáky lyží, box na lyže a snowboardy, zavazadlový koš apod.).
Základní střešní nosič prochází náročnými testy životnosti a odolnosti vůči korozi i nárazu.
Jeho kvalitu potvrzuje úspěšně absolvovaný City Crash test, při němž musí nosič zatížený hmotností 90 až 120 kg zůstat na karoserii i při přetížení kolem 12 G trvajícím 80 milisekund.
Pro úspěšné splnění City Crash testu je rovněž nutné, aby nedošlo k oddělení žádného z převážených předmětů. Tím je zajištěna maximální bezpečnost cestujících uvnitř vozu i ostatních účastníků silničního provozu před i za vozem.